• Wpisów: 18
  • Średnio co: 53 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 11:47
  • Licznik odwiedzin: 4 105 / 1024 dni
 
mrs.owl
 
mrs. Owl: Popijam czerwoną herbatę i myślę, co tu dzisiaj poćwiczyć. Miałam dzisiaj kryzys po obiedzie, zrobiłam się strasznie senna i okropnie miałam ochotę na coś słodkiego, WYTRZYMAŁAM! dorzuciłam do kolacji węgle w postaci naleśnika ze szpinakiem i twarożkiem, który został mi z wczorajszego obiadu, żeby uchronić się przed jakimś niechcianym napadem i mieć siłę na ćwiczenia, jest aktualnie ok. To wszystko pewnie przez to dzisiejsze niskie ciśnienie, na które jestem bardzo czuła, w dodatku dni kobiece powinny jakoś już nadejść. Nie ma lekko, ale trzeba pamiętać o co się walczy :)
Zjedzone dzisiaj:

page.jpg

ŚNIADANIE1: 2żytnie grzanki z pastą (1/2awokado+2 łyżeczki śmietankowego Almette)+ 1/2 szklanki świeżego soku z pomarańczy; ŚNIADANIE2: koktajl (jogurt naturalny+łyżka otrąb+1/2 banana+kilka odmrożonych truskawek i malin); OBIAD: 2kotleciki mielone z marchewką i selerem+3 łyżki kaszy pęczak+fasolka; KOLACJA: pszenno-razowy naleśnik ze szpinakiem i twarogiem+sałatka (sałata+ogórek+pomidor+kilka pestek dyni)

Idę wskoczyć w dres ;)
edit:
troszkę poćwiczone:
-10min cardio Mel B
-6min workout legs
-50zwykłych brzuszków
-brzuszki skośne 30 na każdą stronę
-40 przysiadów z 2kg ciężarkiem
-20 damskich pompek
-trochę rozciągania
a jak u Was? :)

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego